|
|
A Telecom-Fort Kft. adatkezelési
tájékoztatója
amelyben tájékoztatjuk Önt az EU természetes személyeknek a
személyes adatai kezelésére vonatkozó védelméről, és az ilyen típusú
adatok szabad áramlásáról a GDPR = Általános Adatvédelmi Rendelet
rendelkezéseinek megfelelően.
1.
Adatkezelés során követett alapelvek:
a) az
Ön személyes adatait törvényes és tisztességes eszközökkel, az Ön
számára átlátható módon kezeljük
b) személyes adatokat csak előre meghatározott célból, csak a cél
megvalósulásához szükséges mértékben és ideig kezeljük
c) az általunk kezelt személyes adatok az adatkezelés céljai
szempontjából relevánsak, az érintettek vonatkozásában csak a
szükségesre korlátozódnak
d)
társaságunk minden célravezető intézkedést megtesz annak érdekében,
hogy az általunk kezelt adatok a GDPR rendeletnek megfelelően
legyenek nyilvántartva, amely adatok aktualizálására az adatkezelési
tájékoztató Ön általi elfogadásakor biztosítunk lehetőséget.
e) a
személyes adatokat olyan formában tároljuk, hogy Ön csak a személyes
adatok kezelése céljainak eléréséhez szükséges időtartamban legyen
azonosítható
f) az
adatokat a technika mindenkori állásának megfelelő hatékony
intézkedésekkel védjük a jogosulatlan hozzáférés, megváltoztatás,
nyilvánosságra hozás, sérülés és megsemmisülés ellen.
2.
Az adatkezelések célja és jogalapja
Az
adatkezelés célja, hogy:
-
távközlési tervezés és kivitelezés érdekében (munkavégzés,
munkaterületre való bejutás, egyeztetés)
- munkavállalás vonatkozásában (álláshirdetésre való jelentkezéskor
a megadott adatokat a GDPR előírásai szerint kezeljük, amennyiben a
munkavállalás nem jön létre a megadott adatokat haladéktalanul
töröljük)
felvehessük és tarthassuk Önnel a kapcsolatot, akár személyesen,
akár telefonon vagy az interneten keresztül. Személyes adatainak
kezelése jogos és szerződéseinkben rögzített közös érdekünk
érvényesítéséhez szükséges, az Ön hozzájárulása alapján. Adatait
csakis a szükséges mértékben és minden esetben célhoz kötötten
kezeljük, gyűjtjük, rögzítjük, rendszerezzük, tároljuk és
használjuk.
Az
általunk gyűjtött személyes adatok tartalma:
- név,
beosztás
- cégnév, részleg, fizikai és postai cím,
- e-mailcím, telefon-, mobiltelefon és faxszám
- szerződés típusú dokumentumok
Ezen
személyes adatokat Megrendelőnk az Ön szóbeli vagy írásbeli
szerződése, megállapodása alapján, azzal egyetértésben bocsátja
rendelkezésünkre, hagyja jóvá a Társaságunkkal történő
kapcsolattartása során, ezért kérjük, hogy adatai közlésekor,
ellenőrzésekor ügyeljen azok helyességére, pontosságára.
Ön az adatkezeléshez adott hozzájárulását, szerződéses
kötelezettségének figyelembevétele mellett, a tcf@telecom-fort.hu
címre írva adhatja meg illetve vonhatja vissza. Az adott
hozzájárulás visszavonásakor kérelmét rögzítjük, a törlést
haladéktalanul megvalósítjuk. Egyidejűleg értesítjük az engedélye
visszavonásáról az Ön szerződő partnerét. A törvényes
kötelezettségeink esetén azok teljesítése céljából bizonyos adatokat
a hozzájárulás visszavonását követően is kezelünk.
Társaságunk által alkalmazott adatfeldolgozók esetében szerződéses
feltételek kikötésével biztosítjuk, hogy ne használhassák az Ön
hozzájárulásával ellentétes célokra az Ön személyes adatait.
A tervezési, kivitelezési, illetve az ezekhez kapcsolódó
tevékenységeink során kapcsolattartás, egyeztetés vagy munkavégzés
céljából Ön, vagy Megbízója által a tudomásunkra hozott Megrendelői,
alvállalkozói, vagy kapcsolattartói személyes adatokat a fentieknek
megfelelően kezeljük, és ennek módjáról levelezésünk során
tájékoztatást adunk.
3. Az adatok tárolása
Személyes adatait elektronikusan, cégünk szerverén, és bizonyos
esetekben papír alapon, jogszabályban meghatározott keretek között
tároljuk.
Társaságunk adatkezelésében, adatfeldolgozásában részt vevő
munkavállalói előre meghatározott mértékben, titoktartási
kötelezettség terhe mellett jogosultak az Ön személyes adatait
kezelni.
A személyes adatokat megfelelő technikai és egyéb eszközökkel
védjük. Biztosítjuk az adatok biztonságát, óvjuk azokat jogosulatlan
hozzáféréstől, felhasználástól, fizikai megrongálódástól. Technikai
intézkedés keretében a szerverhelyiség csak a megfelelő
jogosultsággal rendelkező kollégák által hozzáférhető. Számítógépes
rendszerünk és az azokon tárolt adatok jelszóval, titkosítással
valamint vírusirtóval és tűzfallal védettek. A papír alapú
dokumentumokat megfelelő védelemmel elzárva tartjuk.
4. Az adatkezelések időtartama
A személyes adatok kezelésének, illetve megőrzésének idejét az
adatkezelés célja határozza meg. Ha több cél is vonatkozik
valamelyik adatra, akkor minden esetben a hosszabb megőrzési idő
érvényesül.
Ha az adatkezelés olyan szerződés vagy megkötendő szerződés
megvalósulásához szükséges, amelyben Ön az egyik szerződő, vagy
leendő szerződő fél, akkor az adatokat a szerződés vagy a kapcsolat
megszűnése után az általános elévülési ideig kezeljük. Ez a mi
szakmai tevékenységi területünkön túlléphet az általános elévülési
időként meghatározott perióduson, tekintettel a rendszeres bővítési,
átalakítási tevékenységünkre valamint a garanciális és szavatossági
kötelezettségeink teljesítésére. A Megrendelőink részéről történő
más elvárás felmerülése nélkül, a fent említett periódusban őrzi meg
Társaságunk az adatokat.
Bármely esetben, amikor a jogszabály kötelezővé teszi számunkra
egyes dokumentumok megőrzését, akkor az azokban foglalt személyes
adatokat az adott jogszabályban előírt megőrzési idei tároljuk.
Ilyen
jogszabályi előírás például:
• a számviteli törvény (azaz a 2000. évi C. tv.) az ún. számviteli
bizonylatokra (pl. számla, szerződés, megállapodás, kimutatás,
hitelintézeti bizonylat, bankkivonat, stb.), melyeket 8 évig vagyunk
kötelesek megőrizni, illetve
• az adózás rendjéről szóló törvény (azaz a 2017. évi CL. tv.) az
adóügyi bizonylatokra, melyeket az adó megállapításához való jog
elévüléséig kell megőriznünk.
5.
Az Ön jogai a GDPR szabályozás alapján a Telecom-fort Kft.
tevékenységi területén
Önt az adatkezeléssel kapcsolatban az alábbi jogok illetik meg:
- kiegészítő tájékoztatást kérhet a Társaság adatkezelési
tájékozatójáról, személyes adatainak kezeléséről
- kérheti és kérjük, hogy kérje, személyes adatainak helyesbítését,
módosítását, kiegészítését
- kérvényezheti személyes adatainak törlését, összhangban az Ön
által a témában kötött szerződéssel
- korlátozhatja személyes adatainak kezelését, összhangban az Ön
által a témában kötött szerződéssel
- tiltakozhat személyes adatainak kezelése ellen, összhangban az Ön
által a témában kötött szerződéssel
- meglévő szerződéséről tájékoztatást adva, panaszt nyújthat be az
illetékes felügyeleti szervnél
Ha az Ön megítélése szerint a személyes adatok kezelése megsérti a
GDPR-t, vagy más adatvédelmi jogszabályt, javasoljuk, hogy elsőként
az Önnel szerződött céggel lépjen kapcsolatba és egyidejűleg
tájékoztassa Társaságunkat a tcf@telecom-fort.hu e-mail címen, annak
érdekében, hogy felvetését minél gyorsabban és hatékonyabban, együtt
rendezhessük.
6. Társaságunknál lévő adatrögzítő eszközök
Az épület és a telephely elektronikus térfigyelő rendszerrel van
ellátva, mely az emberi élet, testi épség, illetve a telephely
területén lévő jelentős értékek, információk, azaz a cég
vagyontárgyainak védelmét szolgálják.
A tehergépjárművekben lévő GPS rendszer logisztikai és vagyonvédelmi
céllal került beszerelésre.
Az adatrögzítő eszközök által gyűjtött, jelszóval védett adatok
tárolására, kezelésére, valamint a felvételek visszanézésére,
megtekintésére kizárólag az arra felhatalmazott munkatársak
jogosultak.
7. Adatkezelési tájékoztató módosítása
A Társaság fenntartja a jogot, hogy szerződéses kötelezettségeinek
és a törvényi előírások figyelembevételével saját belátása szerint
bármikor módosítsa jelen szabályzat bármely részét. Az esetleges
változásokról a honlapra látogatva tájékozódhat.
Amennyiben további információra van szüksége a GDPR vonatkozó
rendelkezéseiről, kérem, vegye fel a kapcsolatot Társaságunkkal a
tcf@telecom-fort.hu e-mail címen.
Budakeszi, 2018. június 21.
|
|